HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

adag (1) alap (17) alkohol (1) állat (2) átfogó (1) beteg (2) bicaj (1) bla (2) csirke (2) csoki (2) cukor (1) édesség (2) eszköz (2) evőeszköz (1) fizika (1) fokhagyma (1) főtt (1) friend (2) friss (1) fűszer (1) guest (1) hagyma (2) hal (2) hmmm (1) hülye (6) hús (7) hűtő (2) karamell (1) kenyér (1) kereső (1) kés (1) kezdő (2) konyha (5) konzerv (1) krumpli (3) lejárat (3) lekvár (2) liszt (1) máj (1) mák (1) mártás (1) mennyi (1) nyelvesz (1) off (3) olaj (1) paprika (1) penesz (1) prakikta (1) praktika (4) rántás (1) rántott (1) reader (6) recept (1) request (1) rizs (1) romlott (2) ruha (1) sajt (3) savanyúság (1) sertés (1) spec (1) spenót (1) süti (5) sütő (3) szavatosság (2) szesz (2) tárolás (1) tej (2) tészta (1) tojás (5) torma (1) trükk (2) tűzhely (1) újra (1) vaj (1) vendégség (1) vitamin (1) víz (2) zene (1) zöld (1) zöldség (4) zsír (2) zsiradék (3) Címkefelhő

Miezkiez

Napi kínzó kérdés gasztro témakörben

Okosok

2009.11.12. 14:19 gasztrogyerek

Off kérdés 3. - Mit eszel, hogy ne cigizz?

Címkék: off

Na, a mai nem igazi gasztrokérdés, egy évvel ezelőtt jó lett volna, ha megkérdezi valaki valahol és a google-ben megtalálom rá a választ. Ma egy éve gyújtottam rá utoljára, úgyhogy önvállveregetés, jutalomcsoki megvolt. Igen, hiányzik, nagyon szerettem mint szokást, bármikor visszaszoknék, ha a kezembe nyomnának egy égő szálat. No, ennyi önfeltárás után itt a segítő szándékú kérdés:

Leszokáskor miket egyek?


Mert ugye kell a pótcselekvés, a rágás meg a szádhoz nyúlkálás, viszont a hízás annyira nem süti. Bármilyen tipp jó, nem evéssel kapcsolatos is, dehát ez mégis gasztroblog, szóval légyszi.

Hogy ne legyen félreértés: nem akarok senkit lebeszélni a cigizésről, mondom, én is nagyon szívesen csinálnám. De ha már valaki elhatározta magát, akkor jók ezek a tanácsok. Remélem, valaki rátalál a google-ben.

Kösz.

Nonsmoke matricák innen: http://www.comiccompany.co.uk/images/333_nosmoking_stickers.jpg

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrogyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr471890107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_134546 2009.11.12. 14:41:53

No, én mint sajátblogra kommentelő: vettem sok ropit, merthogy olyan alakja van. Egy idő után idegesítő, de megteszi. Mindig írtam, hogy "ma sem cigiztem és ezeket ettem:..." (mert ha írom, jobban odafigyelek, miket eszek). Plusz vettem egy lila követ, aminek olyan alakja volt, mint az öngyújtómnak és állandóan a zsebemben volt és játszottam vele, főleg kávéivásnál segített, lekötötte a kezem. Ti jöttök.

Lilla · http://lillafoz.blogspot.com/ 2009.11.12. 15:30:36

hú... én nem voltam ilyen erős dohányos. már másfél-két éve alig szívok/szívtam cigit, és most jópár hónapja semmitsem. de meg nem tudom mondani, hogy mikor volt az utolsó. és nem lépett be pótcselekvés-evés... csíkokra vágott répa? szárzeller? az is hosszúkás és alig van benne kalória.

nyílméregbéka 2009.11.12. 15:30:58

ha ilyesmiken gondolkodsz, akkor nem szoktál le a cigiről, fejben még dohányos vagy és csak szünetelteted a rágyujtást. én tíz éve hagytam abba, tíz év intenzív dohányzás és napi két és fél dobozos adag után, de egy hét múlva már a szagától is undorodtam, eszembe sem jutna megint azt a szart a számba tenni:) szerintem ne keress semmilyen helyettesítőt, mert azzal csak az időt és a kínjaidat húzod. inkább szokj le a dohányzásról rendesen.

Ismeretlen_134546 2009.11.12. 15:34:55

Nem gondolkozom a "rendesen" leszokásról, úgy gondolom, amíg győz a józan ész, addig nem rágom magam többet rajta. (meg a picsáért kell problémát csinálni abból, ami nincs?!) A nagyapám tudta még 78 évesen is, hogy negyvennyolc éve melyik nap, hány órakor szokott le. Ő se gyújtott rá azóta soha. Úgyhogy én nem aggódom, de kösz a tippet. A reklámodat töröltem.

lunanyuszi · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.11.12. 16:36:36

Én egyszer leszoktam majdnem fél évre (igazából azért, mert a szüleim nem tudták, nem akartam ebből veszekedést, annyit nem ér az egész, inkább letettem arra a kis időre), nekem voltam mit csináljak a kezemmel, számmal rohamaim, úgyhogy amikor ezt érzetem, vágtam magamnak pár kocka sajtot, leültem mellé és megeszegettem, meg csináltam teát vagy kávét. (a sajt meg zsírszegény volt, ami nem egy kifejezett ínyencség, de hízni nem akartam). Tényleg kevesebbet idegeskedtem miatta, egy idő után a sajt sem kellett, elég volt a szertartásosan elfogyasztott tej, víz, tea, kávé párszor egy nap (pedig erősen dohányoztam), és még fogytam is (ami nem volt cél, de azért örültem). Reklámozni más blogján meg elég otrombaság...

moxomniac 2009.11.12. 20:18:59

Én most okt 31-én szíttam az utsó szálamat - jó, azóta volt egy koncert, ahol kellett színi, de az már szarul esett. Én úgy vagyok vele, hogy minél többet gondolok rá, annál inkább kell, szal nem is törődök vele; de spélytől kaptam koptatott sárgarépagolyóbist, ordasjó volt. Eddig kb napi 1 doboz ment el, bulikban 2, mindenesetre közérzet jobb, szebb, színesebb, szal pozitív eddig, várom mikor lesz a falkaparás. Vagy nem lesz, pedig életem kb felét végigdenkeltem úgy 13 évet... Hízás ellen meg mozgás... el sem hiszem, hogy már ennyitől, hogy 2 hete nem szíok, nem fáj (nagyon sűrűn) a fejem, kevésbé köpöm ki a tüdőmet 2 emelet mászástól, jóízű nevetés nem torkollik fuldoklásba... szal ahogy mondták: always look on the bright side of life - ez ami leginkább erőt ad.

Tyr 2009.11.13. 16:03:46

Helló! Lenne egy kínzó gasztró kérdésem :) Mit jelent, hogy habosítsam a vajat/margarint? Nem kell hozzá se cukor, se tojás, csak annyi az utasítás, hogy a habosra kevert margarint add a krémhez... Nekiestem a habverővel a margarinnak és utána takaríthattam az egész konyhát. Mit csinálok rosszul? Köszi!

Ismeretlen_134546 2009.11.13. 17:46:07

Tyr, lesz belőle hamarosan főkérdés!

Zsuzsi · http://le-bigmac.blogspot.com 2009.12.17. 10:38:37

Tökmag. Ha kiteszed az asztalra, a dohányosok is azt eszik, és neked sem kell az övéket szívnod. Mondjuk hosszú távon erről is le kell állni, de inkább ez, mint a cigi. Sőt, én még horgoltam is hekilabdákat, de az már tényleg a kétségbeesés végső határa volt! :)
süti beállítások módosítása